Straffe baseline nodig? Een concept dat de tamtam doet gaan? Als kind kon Meandertaler goed uit zijn duim zuigen. Als volwassene verzint hij graag niet-zuigende ideeën voor u.

Ideeën zijn een goed begin. Alleen: je moet ze omturnen tot concepten. Een concept verbindt wat ú wil naadloos en op een originele – lees: niet geforceerde of ongeloofwaardige  – manier met wat de aandacht en interesse van uw doelgroep wekt.

Eureka, smeerolie!

Een pienter, creatief concept is als smeerolie: het doet alles lekker draaien. Iedereen heeft meteen de bedoeling beet en is er door gebeten. Het is zo sprekend dat het meteen van zich doet spreken. Het is dat Eureka moment.

Dergelijke momenten komen niet op bestelling, zegt u? Dat is net het punt. Bij Archimedes kwam het in bad. Toch is creativiteit niet helemaal onvoorspelbaar. U kan extra generators inschakelen om ze op te wekken.

Hoort u Meandertaler al komen? Dan hoeft u ‘m alleen nog uit te nodigen.

Een greep uit de grabbelton

Meandertaler brainstormt met u over:

  • een bedrijfs- of eventnaam, een slogan of baseline
  • een campagneconcept
  • reclame & advertenties voor allerlei oude & nieuwe media
  • social media content
  • interne & externe communicatie-acties die van zich doen spreken
  • corporate stories

Beginnen we eraan?